Putovanje kruzera na Panamski kanal, Posjetite Panamski kanal, Panamski kanal Tours, Panamski kanal za odmor
Putovanja Video HD, World Travel Guide http://www.youtube.com/subscription_c... Panamski kanal je 77,1 kilometara (48 km) brod kanala u Panami koji povezuje Atlantski ocean (preko Karipsko more) u Tihom oceanu. Rezovima kanala preko prevlake Panama i je ključni kanal za međunarodne pomorske trgovine. Postoji brave na svakom kraju da podigne brodova do Gatun jezero, što je umjetno jezero stvorio da se smanji iznos od iskopa rada koji je potreban za kanal, 26 metara (85 ft) iznad razine mora. Sadašnji brave su 33,5 metara (110 ft) širok. A treći, šire trake brave je trenutno u izgradnji i treba da se otvori u 2016. godine. Francuska je počeo rad na kanalu 1881. godine, ali je morao da prekine zbog tehničkih problema i visoka smrtnost zbog bolesti. Sjedinjene Države preuzeo projekt 1904. godine, a uzeo deset godina da završi kanal, koji je svečano otvoren 15. augusta, 1914. Jedan od najvećih i najtežih inženjerskih projekata ikad poduzeti, Panamski kanal prečicu znatno smanjuje vrijeme za brodovima da putuju između Atlantika i Pacifika, što im omogućava da izbjegne dugotrajan, opasan Cape Horn rutu oko najjužnije Južne Amerike preko Drake prolaz ili moreuza Magellan. Što kraće, brže, sigurnije i put do SAD-West Coast i za nacije u i oko Pacifika dozvoljeno tim mjestima kako bi postali više integrisan sa svjetske ekonomije. Potrebno je između 20 i 30 sati da prolaze kroz kanal. U toku izgradnje, vlasništvo nad teritoriji koja je sada Panamski kanal je bio prvi kolumbijski, zatim francuski, a onda američki. SAD je nastavio kontrolirati kanal i okolne Panamski kanal zona do 1977. godine Torihos-Carter ugovora predviđeno primopredaje u Panamu. Nakon perioda od zajedničkog američko-panamskom kontrolu, kanal je preuzela panamske vlasti 1999. godine, a sada upravlja i upravlja Panamski kanal tijelo, a Paname vladine agencije. Godišnji saobraćaj je porastao od oko 1.000 brodova 1914. godine, kada je otvoren kanal, na 14.702 brodova u 2008. godini, drugo mjerenje je ukupno 309.600.000 Panama mjerenja sustava Canal / Universal (PC / UMS) tona. Do 2008. godine, više od 815.000 plovila prošli kroz kanal; najveći brodovi koji mogu tranzit kanala danas nazivaju Panamax. Američko društvo građevinskih inženjera imenovao Panamski kanal jedan od sedam čuda modernog svijeta.
Putovanja Video HD, World Travel Guide http://www.youtube.com/subscription_c... Panamski kanal je 77,1 kilometara (48 km) brod kanala u Panami koji povezuje Atlantski ocean (preko Karipsko more) u Tihom oceanu. Rezovima kanala preko prevlake Panama i je ključni kanal za međunarodne pomorske trgovine. Postoji brave na svakom kraju da podigne brodova do Gatun jezero, što je umjetno jezero stvorio da se smanji iznos od iskopa rada koji je potreban za kanal, 26 metara (85 ft) iznad razine mora. Sadašnji brave su 33,5 metara (110 ft) širok. A treći, šire trake brave je trenutno u izgradnji i treba da se otvori u 2016. godine. Francuska je počeo rad na kanalu 1881. godine, ali je morao da prekine zbog tehničkih problema i visoka smrtnost zbog bolesti. Sjedinjene Države preuzeo projekt 1904. godine, a uzeo deset godina da završi kanal, koji je svečano otvoren 15. augusta, 1914. Jedan od najvećih i najtežih inženjerskih projekata ikad poduzeti, Panamski kanal prečicu znatno smanjuje vrijeme za brodovima da putuju između Atlantika i Pacifika, što im omogućava da izbjegne dugotrajan, opasan Cape Horn rutu oko najjužnije Južne Amerike preko Drake prolaz ili moreuza Magellan. Što kraće, brže, sigurnije i put do SAD-West Coast i za nacije u i oko Pacifika dozvoljeno tim mjestima kako bi postali više integrisan sa svjetske ekonomije. Potrebno je između 20 i 30 sati da prolaze kroz kanal. U toku izgradnje, vlasništvo nad teritoriji koja je sada Panamski kanal je bio prvi kolumbijski, zatim francuski, a onda američki. SAD je nastavio kontrolirati kanal i okolne Panamski kanal zona do 1977. godine Torihos-Carter ugovora predviđeno primopredaje u Panamu. Nakon perioda od zajedničkog američko-panamskom kontrolu, kanal je preuzela panamske vlasti 1999. godine, a sada upravlja i upravlja Panamski kanal tijelo, a Paname vladine agencije. Godišnji saobraćaj je porastao od oko 1.000 brodova 1914. godine, kada je otvoren kanal, na 14.702 brodova u 2008. godini, drugo mjerenje je ukupno 309.600.000 Panama mjerenja sustava Canal / Universal (PC / UMS) tona. Do 2008. godine, više od 815.000 plovila prošli kroz kanal; najveći brodovi koji mogu tranzit kanala danas nazivaju Panamax. Američko društvo građevinskih inženjera imenovao Panamski kanal jedan od sedam čuda modernog svijeta.
Нема коментара:
Постави коментар